سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آسمان هنوز آبیست...
 
قالب وبلاگ
دریافت همین آهنگ


     
 
چگونه جذاب باشید!!

جذابیت چیزی جدا از زیبای است. شخصی می تواند  زیبا باشد ولی هرگز جذاب نباشد و همچنین می تواند جذاب باشد ولی زیبا نباشد.

 طرز سلوک آدمی انتخاب لباسها , حالت های روانی و ....در این امر, مهم است.اگر می خواهید فردیموفق و نافذ درقلب ها باشید و از موفقیت لذت ببرید نخست باید با خودتان ارتباط صحیحبرقرار کنید، زیرا معنی و مفهوم رویداد های زندگی را خودتان تایین می کنید.

وقتیتمیز و مرتب باشید این هماهنگی شما را جذاب می کند. آن چه مهم است تمیز ومرتب بودندر عین سادگی است. افرادی که به آراستگی خود توجه ندارند از جذابیت و نفوذ خود بردیگران می کاهند.

بیشتر افراد برای آن که جذاب باشند شلوغ می کنند و مدام حرف میزنند و این بزرگترین اشتباه برای جذاب بودن است. دوستی حرف زیبایی می زد و میگفت:نگفتن صلاح است, کم گفتن طلا است , پر گفتن بلا است سکوت تاثیر روانی فوقالعاده ای دارد و شما را با شخصیت تر و عاقل تر و قابل اعتماد تر معرفی می کند کهبرای ایجاد صمیمیت و تداوم آن زمینه مساعدی است.ولی سکوت نباید ناشی از خجالت و عدماعتماد به نفس باشد، در این صورت از جذابیت می کاهد.

 وقتی نرم و با لطافت و متانتصحبت کنید نخستین گام برای جذاب بودن را برداشته اید.

 داد و فریاد را نیندازید. ادمهای عصبی و خشن برای صمیمیت, نا مناسب هستند و هرگز جذاب نخواهد بود. مودب باشید, افراد بی ادب که ظاهری آراسته دارند هرگز مورد علاقه دیگران نخواهند بود.اگر صبحناراحت و کسل از خواب بیدار شده اید به جای آرامی بروید و به آهستگی با خود تکرارکنید: من خوشحالم, می خواهم شاد و جذاب باشم. یا در هنگام برخاستن از خواب به راز ونیاز با پروردگارتان بپردازید و در ادامه بگویید : امروز سلامتی موفقیت شادیزیبایی جذابیت و صمیمیت به من تعلق دارد و آن گاه در طلب این خواسته ها گامبردارید.همیشه تبسم کنید ولی شوخی زیادی از جذابیت می کاهد.

 در تبسم , سنگینی ومتانت است و جذابیت ولی در خنده و شوخی بی مورد سبکی و کاهش جذابیت.

 قاطع باشید وهدفهای تان را مشخص کنید افراد مصمم و پر تلاش, چون همیشه دارای برنامه ریزی منظمیهستند دارای جذابیت زیادی می باشند.

آن ها با اعتماد به  نفس به ایجاد روابط  صمیمانهخود ادامه می دهند.هدیه دادن فوران و انفجار صمیمیت است. به ویژه اگر طرف مقابلانتظار این هدیه را نداشته باشد و هرگز اهمیتی ندارد که هدیه چه نوع یا جنسی باشد.مهم اهمیت دادن به طرف مقابل است.

مواظب صحبت ها و افکارتان باشید زیرا ذهن نیمههوشیارتان هر اعتقادی را که به زبان بیاورید, در خود حفظ
می کند و آن را می پذیرد
با صحبت های شیرین و دلچسب روحیه خود را تقویت و شاد کنید .

از واژه های نمی توانمو نمی شود هرگز استفاده نکنید و به این فکر باشید که می خواهید روز خوبی را در کنار خانواده و دوستان با شادی بگذرانید. 

 

http://www.Farshad7.com 

 

 

 


[ یکشنبه 87/2/29 ] [ 12:18 صبح ] [ فرزانه ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.


امکانات وب


بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 229319