سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آسمان هنوز آبیست...
 
قالب وبلاگ
دریافت همین آهنگ

 

بر طرف کردن مو خوره:

1-کوتاه کردن موها

2-ویتامینه کردن موها

3-چرب کردن مو با روغن نارگیل وبادام وزیتون

4-استفاده از نرم کننده


ویتامینه کردن مو

1- استفاده از بناول برای موهای خشک

2-  استفاده از هارکور برای موهای چرب

3- مخلوط هر دو برای موهای رنگ و مش شده

 

تقویت گیاهی برای جلوگیری از ریزش مو

مخلوط سیر کوبیده شده وروغن نارگیل را بعد از دوازده ساعت که در جای گرم ماند را صاف کرده و استفاده کنید پیاز مو تحریک وتقویت میشود.

مرطوب سازی پوست:مرطوب سازی چهره یک روش درمانی مغذی وآرام بخش برای پوست خشک و برای پوست طبیعی مایل به خشک است.در این روش از مجموعه فرآوردهای جدید پوستی استفاده می شود مرطوب سازی پوست با پاکسازی پوست برداری ماساژ آرام بخش صورت .و گردن وماسک مرطوب کننده ی قوی انجام میگیرد.

در نظر داشته باشید بعد از حمام یا شستشوی پوست مالیدن مرطوب کننده ی قوی را بر پوست خود دوباره تکرار کنید هر روز صبح هر شب قبل از خواب وهمین طور بعد از هر بار شستشو.

از بین بردن لک صورت:یک عدد سیب ویک عدد هویج را رنده کنید و بیست دقیقه روی صورت بماند بعد با آب سرد شستشو وبا گلاب ماساژ دهید حداقل هفته ای سه بار استفاده کنید.

شادابی مو:همیشه در برنامه ی غدایی خود خصوصا صبحونه از مغز بادام وگردو به جای صبحونه ی شیرین استفاده کنید.

حتما فشار عصبی خود را کم کنید.

قبل از استفاده از شامپونصف لیوان سرکه ویک لیوان آب نیم گرم موها را آغشته کرده وپانزده دقیقه صبر کنید وبعد از شستشو وبعداز استحمام وحالت گرفتن موها سرکه را در آب سرد استفاده کنید.

کمتر موها را سشوار ورنگ ومش کنیدوموها را می توانید با آب وعسل (یک قاشق چایخوری عسل ویک چهارم لیتر آب گرم )وکمی عصاره ی لیمو  آب کشی کنید.

 

چشمها:برشهایی از خیار برای رفع خستگی چشم بکار ببرید. هنگامی که دور چشمتان را حلقه های سیاه میگیرد خون شما دارای دی اکسید کربن زیاد واکسیژن کم است بنابراین میوه وسبزی ودو لیوان آب هویج در روز می تواند به شما کمک کند وهم چنین مصرف آب پرتغال تازه به شما کمک میکند.

 

پف آلودگی چشم:علت بی خوابی ویا پر خوابی است .با کرمی سبک وروغن گیاهی روی پلک تا ناحیه ی استخوان ابرو را چرب کنید و به صورت دورانی ماساژ دهید.بدون عینک آفتابی از خانه خارج نشوید پلک ها را محکم نمالید وآرایش آن را با خشونت پاک نکنید چشم هایتان جمع نکنید وبه مدت طولانی خیره نشوید.

 


[ سه شنبه 92/1/20 ] [ 4:58 عصر ] [ فرزانه ] [ نظرات () ]

چگونه شکمی صاف داشته باشید...


قطع مصرف هله هوله
بسیاری از آبنباتها و اسنکها شامل گـلیسـیرین و شــکر بالایی هسـتند. در معده به طور کامل هضم نمی شوند و این امر سبب می شود که شکم شما نفخ کند.


نرمش کنید!!
ورزش های سنگین، فشار و تنش فراوانی را بر روی بدن شما وارد می آورند و همین امر موجب می شود که عضلات برای مدت زمان طولانی نرم و سست باقی بمانند. اما نرمش ملایم و متعادل (مثل یوگا و پیاده روی) به آب شدن چربیها سرعت می دهد و مشکل شما را در مدت زمان کمتری حل می کند.
در مصرف نمک و ادویه زیاده روی نکنید
مصرف بیش از حد ادویه جات و نمکها باعث می شود که شکم شما نفخ کند. یک چهارم فنجان سس کچاپ سه برابر مقدار سدیمی که بدن شما در طول روز نیاز دارد، را فراهم می سازد. یک قاشق سوپخوری سس سویا جایگزین مناسبی برای آن خواهد بود.
پتاسیم مصرف کنید
این ماده طبیعی ادرار آور بوده و اثر نفخ آور نمک را از بین می برد. می توانید آنرا در گوجه فرنگی، موز، ماهی قزل آلا، بادام و گیلاس پیدا کنید.
آب بنوشید 
نوشیدن آب به میزان لازم، باعث می شود تا آبی که در بدن شما به دلیل وجود نمک جمع شده به آسانی خارج شود و نفخ شکمتان از بین برود.
  
دراز نشست استاندارد
در حـالی کـه زانــو هایتان خم شده بر روی زمین دراز بکشید. کـف پاهـا صـاف اسـت و بــر روی زمین قرار می گیرد. انگشتان دست را پشت سر بگذارید. آرنجها بـســمت طرفین باشد. در هـمان حال آرنجها را به زانو بزنید و سپس بالای کمر، و شانه هـا را به عقب بیاورید تا به زمین بخورند. در حین انجام حرکـت سـر صـاف اســت و فـاصله چانه از سینه حذف می شود. برای چـند ثانیه در آن حال باقی می مانید و سپس به وضعیت اولیه باز می گردید.
 سر خود را با دستانتان نکشید! تصور کنید طنابی به دور کمر شما بسته شده و حرکت را با فشاری که به عضلات شکم و کمر می آورید انجام دهید.

 
دوچرخه
روی زمیـن دراز بـکشـیـد و دسـتهـا را پشـت سـر بـگـذاریــد. زانوهایتان را خم کنید و پاها را از زمین بلند کنید به طوری کـه ماهیچه ساق پا به موازات زمین قرار بگیرد. آرنج یکی از دستهـا را به سمت زانوی مخالف بیاورید. در این حالت پاها باید با هـم زاویـه 45 درجـه بسـازنـد. ایـن حـرکـت را بـرای هر دو طرف انجام دهید.
ابرای شروع می توانید پاهای خود را بر روی زمین نگاه دارید. زمانی که آرنج خود را به سمت پا می آورید زانویتان را بلند کنید تا به هم برسند. سپس دوباره آنرا روی زمین قرار دهید و حرکت را یکمرتبه دیگر تکرار کنید.
 
دراز نشست عمودی
روی زمـیــن دراز بکشید، پاهایتان را به صورت مستقیم به بالا ببـریـد، دسـت هــای خود را نیز به طور عمودی در دو طرف بدن نگه دارید. سعی کنید نوک انگشتان دست را به نوک انگشتان پــا بـرسـانید. در این حرکت باید پاها را تا آنجا که می توانید به بالا بیاورید تا استخوان باسن از روی زمین بلند شود.
 بجای اینکه بطور همزمان دستـهـا و پـاهـای خـود را بـلـنـد کنید، می توانید ابتدا نیم تنه بالایی و سپس قسمت پایین بدن را بلند کنید.
 
ورزش پهلو ها
بـه سمت یکی از پهلوها دراز بکشید، زانوهای خو را خم کنید و بـازویتـان را بـه طور کامل بر روی زمین قرار دهید در حالی که آرنـج با شـانه در یک راستا باشد. تمام وزن خود را بر روی بازو وارد آورید و نیم تنه بالای بدن و باسن را به آرامی از روی زمین بلند کنید، بطوریکه یک خط مستقیم از زانو تا سر حاصل شود. هـر چقدر می توانید در این حالت بمانید. برای شروع 10 تا 20 ثـانـیـه کـافی اســت. مدت زمان این حرکت را باید تا یک دقیقه افـزایــش دهیـد. حرکت را برای طرف مقابل نیز انجام دهید. هر چه قوی تر می شوید، سعی کنید به بازوها و سپس پاها نیز کشش بدهید و بعد هر دو را با هم بکشید.


[ دوشنبه 91/11/23 ] [ 5:33 عصر ] [ فرزانه ] [ نظرات () ]

ماسک

ماسک مرطوب‌کننده پوست


ماسک آواکادو به همراه تخم مرغ
آووکادو تازه ای بخرید و حدود یک‌چهارم آن را داخل ظرفی بریزید و کاملا له کنید تا به شکل خمیر دربیاید.
زرده و سفیده یک عدد تخم مرغ را جدا کنید و زرده آن را به ظرف قبلی اضافه کنید . سپس 1 تا 2 قاشق غذاخوری سرکه به آن اضافه می کنید.
همه مواد را با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیر صاف و یکدست درآید.
دست های خود را با آب و صابون بشویید. سپس لایه نازکی از این خمیر را به پوست صورت خود بمالید.
از مالیدن این مخلوط در نزدیکی چشم ها و دور ابروها خودداری کنید.
اجازه دهید تا این ماسک حدود 15 تا 20 دقیقه روی صورت شما بماند.
هنگامی که احساس کردید ماسک خشک شده است، می توانید آن را با آب گرم از روی صورت خود بشویید.
 
ماسک موز و پرتقال
موز را پوست بگیرید و آن را نصف کنید. نصفی از موز را در کاسه ای با چنگال به خوبی له کنید.
یک قاشق غذا خوری آب پرتقالی را که از قبل گرفته اید را به این کاسه اضافه کنید. مراقب باشید هسته پرتقال در آب آن وجود نداشته باشد.
یک قاشق غذاخوری عسل به محتویات کاسه اضافه کنید و آن را خوب مخلوط کنید تا به ترکیب یکدستی برسید.
لایه نازکی از ماسک آماده شده را روی پوست خود قرار دهید. توجه داشته باشید که پوست شما باید قبل از این کار کاملا خشک باشد. از مالیدن این ماسک در اطراف چشم جدا خودداری کنید.
مدت 15 دقیقه صبر کنید تا ماسک تاثیر خودش را بگذارد.
سپس پوست خود را با آب گرم بشویید.
همیشه ماسک ها را به مقداری تهیه کنید که بعد از مصرف یک تا دو روز تمام شود.

ماسک ماست و جوی دوسر
یک قاشق غذاخوری جوی دوسر را بپزید و اجازه دهید تا سرد شود. پس از آنکه سرد شدریال آن را در کاسه ای بریزید.
نصف فنجان ماست ساده را به آن اضافه کنید و آن را خوب هم بزنید.
یک قاشق غذاخوری عسل را به محتویات کاسه اضافه کنید و تمامی مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید.
سپس این مخلوط را بر روی پوست خود قرار دهید
حدود 15 تا 20 دقیقه صبر کنید
سپس پوست خود را با آب گرم بشویید


ماسک ماست و آلوئه ورا
نصف فنجان ماست ساده را با دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا مخلوط کنید.
یک قاشق چایخوری عسل به محتویات قبلی اضافه کنید و آنها را خوب هم بزنید . تا 20 دقیقه این ماسک را بر روی پوست خود قرار دهید و سپس با آب گرم بشویید.
ماسک عسل و آبلیمو ترش
لیموترش تازه ای را تهیه کنید و آب آن را بگیرید. سعی کنید هسته وارد آبلیمو نشود. یک قاشق غذاخوری آب لیمو ترش تازه را درون ظرفی بریزید.
یک قاشق غذاخوری عسل را که به دمای اتاق رسیده است به آبلیمو اضافه کنید و آنها را مخلوط کنید.
این ماسک را حدود 30 دقیقه روی پوست خود قرار دهید و سپس آن را با آب گرم بشویید.
توصیه:
هنگام استفاده از انواع ماسک، از مالیدن آنها به نزدیکی چشم جدا خودداری کنید، زیرا ممکن است منجر به بروز ناراحتی های چشمی شود.
همیشه ماسک ها را به مقداری تهیه کنید که بعد از مصرف یک تا دو روز تمام شود. به عبارت دیگر ارزش و اهمیت استفاده از ماسک ها در این است که تازه مصرف شوند. اگر ماسک به مقدار زیادی تهیه شود و برای مدت چند روز مصرف شود، احتمال فساد مواد به دلیل عدم استفاده از مواد نگهدارنده وجود دارد و ممکن است نه تنها پوست شما را مرطوب نکند، بلکه اثرات مخرب بر روی پوست شما داشته باشد.
اگر بعد از استفاده از ماسک خانگی، علایم حساسیت پوستی در شما بروز کرد، حتما به پزشک مراجعه کنید.
هنگامی که ماسک های گفته شده را درست کردید و بر روی پوست صورت خود قرار دادید، دو حلقه برش خیار را بر روی چشم های خود بگذارید. با این کار، علاوه بر داشتن پوستی سالم و شاداب و مرطوب، آرامش بی نظیری نصیبتان می شود.
طی دو روز مصرف ماسک، باید تمام نکات مربوط به نگهداری آن را رعایت کنید و آن را دور از نور خورشید و در داخل یخچال قرار دهید و هنگام قرارگیری در یخچال باید داخل ظرف دربسته ای قرار دهید تا میکروب های یخچال وارد آن نشود.
بهترین زمان مصرف مرطوب کننده ها بلافاصله بعد از حمام است. مصرف مرطوب کننده بلافاصله بعد از حمام سبب می شود تا رطوبت بیشتر داخل پوست بماند.


[ شنبه 91/11/14 ] [ 8:32 عصر ] [ فرزانه ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By SibTheme :.


امکانات وب


بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 25
کل بازدیدها: 229278