سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آسمان هنوز آبیست...
 
قالب وبلاگ
دریافت همین آهنگ

نا باروری مردان

lk

ناباروری عدم بارداری پس  از یک سال مقاربت منظم بدون استفاده از روشهای جلوگیری از بارداری تعریف می گردد. ناباروری به معنای این نیست که هرگز فرزنددار نمی شوید ، و درکسانی که تجربهفرزنددارشدن را نیز داشته اند ممکن است اتفاق بیفتد. به هر حال آمارها نشان می دهددر 50 سال اخیر تا 30 درصد بر میزان بروز ناباروری افزوده شده است.
حدود 90 درصد موارد دچار کمبود تعداد اسپرم ، ناشی از تولید ناقص ونامناسب سلولهای جنسی می باشدو از سوی دیگر ارتباط مستقیمی بین تعداد اسپرمدر هر انزال و باروری وجود دارد. علیرغم وجود علل پاتولوژیک ایجادکننده ناباروری درمردان مثل واریکوسل(واریس عروق بیضه) ، نهان بیضگی ، سندرم کلاین فلتر، بیماریهایمادرزادی مجرای خروج مایع منی ، برخی بیماریهای ویروسی و باکتریایی پروستات ، مجرایادرار و کیسه اسپرم مثل سوزاک و کلامیدیا و ... ،برخیاز علل افت توانایی تولیدمثل مردان مرتبط با نحوه زندگی مردان است که در این مقالهبه بیان این علل می پردازیم.

در صورت وجودهر یک از موارد زیر در نحوه زندگی خود ،حتما از مشاور و پزشک خود در ارتباط با کنترلاین موارد کمک بخواهید:

 عاداتغذایی نامناسب :
مردانی که از عادات
غذایی مناسبی برخوردار نیستند ، مواد مغذی لازم برای متابولیسم و تولیدمثل را جذبنمی نمایند. با توجه به اینکه ویتامینهای A ، E، B ،C ، موادمعدنی مثل سلنیوم ، روی ، کروم ، منیزیم و منگنز،واسیدهای چرب و آمینواسیدها نقش بارز و مؤثری در قدرت باروری مردان دارند . پس بامصرف مواد غذایی آلی ، میوه و سبزیجات تازه ،حبوباتی از قبیل سویا ، خشکبار از جملهگردو و فندق ،برگه خشک شده میوه ها که غنی از آهن و ویتامین A هستند و روغن هایحاوی اُمگا 3 در بهبود کیفیت سلولهای جنسی و قدرت باروری خود قدمی مؤثربردارید.


[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 10:40 صبح ] [ فرزانه ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.


امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 229017